Večnamenska dvorana Glinek Domov O nas Zemljevid .
Večnamenska dvorana Glinek
Večnamenska dvorana Glinek
Najem prostora
.
zg
sr
  Aerobika
Pilates
Zumba
Deepwork
Hatha joga
sp
.
Kje se nahajamo
.
Kdo_smo
.
Galerija slik
.

Praznovanje rojstnega dne
.
Izposoja napihljivega gradu
.
 
 
 
 

DEEP WORK

HIIT - TRENING ZA MOč IN VZDR®LJIVOST

Kaj je HIIT?

Visoko intenzivni intervalni trening (HIIT; High-intensity interval training) je napredna oblika intervalnega treninga, kjer se v kratkem času izmenjujeta visoko intenzivna vaja in kratek čas za počitek (t.i. »recovery time«). 

Je oblika kardiovaskularnega (vzdržljivostnega) treninga, ki običajno ne vzame veliko časa (30-40 minut, lahko tudi manj). Te preproste, kratke in intenzivne vaje pomagajo izboljšati atletske zmožnosti (moč, vzdržljivost, koordinacija, ravnotežje). Med stranske učinke takšne vadbe zaradi povečanega mišičnega obsega in pospešenega metabolizma pripisujemo tudi izgubo odvečne telesne maščobe.

HIIT trening običajno sestavljajo vaje za ogrevanje, ki jim sledi več ponovitev visoko intenzivnih vaj, vmesnega kratkega počitka oz. srednje intenzivnih vaj. Trening zaključimo z zaporedjem vaj za ohlajanje (raztezanje, umiritev).

Število ponovitev je odvisno od samih vaj, pa tudi od same trenutne kondicijske pripravljenosti udeležencev. Zelo zanimivo je opazovati skupino ljudi, ki v roku 3-6 mesecev pokažejo izjemen napredek v telesni moči (ne nujno mišičnosti), splošni kondiciji oz. vzdržljivosti, lahkotnosti gibanja in posledično tudi spremembe v obliki telesa (fit).

Ni neke točne formule za HIIT treninge. Za nekoga, ki se z gibanjem po kakšni poškodbi, bolezni ali prekomerni teži šele spoznava, je lahko visoka intenzivnost že 30-40 sekund teka z 15-20 sekundno hojo, ponovljeno npr. 10x. Ko se telo postopoma okrepi, so lahko teki veliko hitrejši (šprintanje), hoja pa se prelevi v počasen tek, število ponovitev pa je lahko večje ali pa se spremeni intervalni čas (npr. 2 minute hitrega teka, minuta počasnega teka ali hoje).

Hiit vadbe lahko vključujejo tudi pripomočke (TRX, Kettlebell, kolebnice, ovire, ...), sicer pa se lahko celoten trening naredi le z lastno telesno težo.

Za koga je vadba namenjena?

Vadba je primerna za vsakogar, ki si želi izboljšati svoje telesne zmogljivosti, ki nam olajšajo vsakodnevna opravila, opravljanje težjih del, premagovanja ovir, ipd.  Služi lahko kot osnova za ljubiteljsko ukvarjanje z drugimi športi ali kot ena glavnih gibalnih dejavnosti človeka, ki preveč sedi.

DAN/URA PONEDELJEK TOREK SREDA čETRTEK
         
17.50-18.50
17.50-18.50
AEROBIKA
MIX 1
17.50-18.50
HIIT
Visoko intenzivni intervalni trening

17.50-18.50 AEROBIKA
MIX 1

17.50-18.50
ZUMBA

19.00 - 20.00
19.00-20.00
AEROBIKA
MIX 2
19.00-20.00
PILATES
19.00-20.00
AEROBIKA
MIX 2
19.00-20.00
PILATES
20.05 - 21.00   20.05-21.05
AEROBIKA
MIX
3

20.05-21.35
HATA JOGA

20.05-21.05
AEROBIKA
MIX
3

 


 

 

Cenik:

Prijave: dvorana.glinek@gmail.com

 

.
 


Večnamenska dvorana Glinek se nahaja v bližini Ljubljane, natančneje na obrobju zaselka Glinek na Škofljici.
Specula d.o.o., Glinek 22, 1291 Škofljica, gsm. 040 688 222 (Saša)
e-mail: dvorana.glinek@gmail.com